گلدیران موفق در كسب رضایت مشتریان

بیش از دو دهه افتخار گلدیران در پشتیبانی از حقوق مصرف کننده

بیش از دو دهه افتخار گلدیران در پشتیبانی از حقوق مصرف کننده خبرگزاری نفت و گاز: شرکت گلدیران برای دوازدهمین سال متوالی تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، شرکت گلدیران طی مراسمی که با حضور معاونین، مدیران ارشد سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اصحاب رسانه و مدیران، سرپرستان و متخصصان این شرکت برگزار شد؛ برای دوازدهمین سال متوالی تندیس طلایی ملی حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.
ا مروز سوم خرداد ماه مصادف با سالروز آزادی خرم شهر، مدیرکل روابط عمومی سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و معاون بازرسی و نظارت برخدمات این سازمان و هیئت همراه از دفتر مشتریان گلدیران بازدید به عمل آوردند و دوازدهمین تندیس طلایی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان را به شرکت گلدیران اهدا کردند.
دریافت تندیس طلای سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کننده، مهر تأیید این سازمان به خدمات بعد از فروش شرکت گلدیران به مردم ایران است؛ گروه گلدیران برای دوازدهمین بار متوالی توانست با رعایت حقوق مصرف کننده این تندیس را از آن خود کند.
حسین زاده قشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این مراسم مطرح کرد؛ شرکت گلدیران با عنایت به تعداد جوایزی که در این خصوص دریافت کرده، یکی از پرچم داران پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان است. و ما طی دوسال گذشته بواسطه همه گیری بیماری کرونا نتوانستیم طی یک رویداد رسمی این جایزه را تقدیم نماییم.
او ادامه داد؛ حالا درحال ایجاد تغییراتی در مدل این جایزه هستیم که نگاهی متفاوت و شاخصه های جدیدی خواهد داشت. اما گلدیران می تواند دراین حوزه برای دیگر شرکتها بنچ مارک باشد و می توانیم با تاکید بر مسئولیت اجتماعی این برند برای آموزش به دیگر شرکتها بهره ببریم. مادر ایران کمتر شرکتی را در مجموعه های ملی داریم که این سطح و کیفیت از خدمات بعد از فروش را داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد؛ اتفاق دیگری که رقم زده ایم و شرکت گلدیران می تواند میزبان آن باشد این است که در پروسه برگزاری جایزه پشتیبانی از مصرف کنندگان احساس کردیم باید اتفاق نوینی در عرصه پشتیبانی از شرکت های دریافت کننده این جایزه رخ دهد؛ بدین سبب شروع کردیم به احیا کردن پشتیبانی از این شرکتها. ما در سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان به صدا و سیما این شرکتها را به صدا و سیما معرفی می نماییم که شامل تخفیف سی درصدی شوند و این روزها درحال احیای همه مصوباتی هستیم که سال ۱۳۸۹ راجع به پشتیبانی از شرکت های دریافت کننده جایزه در هیئت وزیران مصوب شد.
حسین زاده قشمی همین طور گفت؛ شورای روابط عمومی جایزه پشتیبانی از مصرف کنندگان را فعال کرده ایم و تا کنون ۴ الی ۵ جلسه را با این شورا برگزار کردیم. این شورا یک جلسه هم اندیشی بین روابط عمومی شرکت های برتر کشور است؛ جلسه آخر با حضور معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد انجام شد که طی آن، موضوع حمایت رسانه های داخلی از این شرکتها عنوان شد و این جا اعلام می کنم که بهتر است شرکت گلدیران و تیم رابط عمومی نیز در این شورا حضور داشته باشند.
او در آخر اضافه کرد؛ موضوع دیگری که آغاز نموده ایم و فکر می کنم مجموعه گلدیران می تواند میزبان این اتفاق نیز باشد بحث راهیان پیشرفت، (گردشگری صنعتی) است که برای رهبران افکار عمومی شکل گرفته است. اغلب کشورها در عرصه لوازم خانگی نیز در آن فعال می باشند و فکر می کنم در عرصه دیپلماسی سیاسی و یا فرهنگی به شدت نیاز دارید تا رهبران افکار عمومی و یا نخبگان از دستاورهایتان بازدید داشته باشند و این حضور می تواند اتفاق مث بتی باشد.

سال گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت این اتفاق را آغاز نموده ایم و در حدود ده هزار اعزام از نخبگان داشته ایم. آقای رییس جمهور نیز در دو برنامه ما شرکت و این پروسه را به همه وزارت خانه ها سفارش کردند. شرکت های دولتی از این اتفاق بسیار استقبال می کنند؛ اما خواستگاه ما شرکت های خصوصی است. من فکر می کنم تعامل و دیپلماسی که در دیدارهای مسئولین، نخبگان و رهبران افکار عمومی با شرکت های خصوصی اتفاق می افتد بطور قطع در سیاستگذاری حوزه لوازم خانگی تأثیر گذار است. دوستانی که در اینجا حضور دارند دیده بان شما در پی آر گروه گلدیران محسوب می شوند و ما مفتخریم از این که این تندیس را از دست مردم به شما اهدا می نماییم.
دیده بانان پی آر شما می توانند بهترین دیتاها و مواد خام را برای بحث جی آر شما آماده کنند. مجموعه گلدیران در عرصه پی آر یکی از موفق ترین هاست. است اما جی آر اتفاق جدید دیگری است که ما در عرصه روابط عمومی سازمان و جایزه آغاز نموده ایم و این تسهیل گری در ارتباطات دولتی برای این شرکت هاست.
در همان جلسه شورای روابط عمومی جایزه که شکل دادیم همین اتفاق را شروع کردیم این که مسئولین وزرات ارساد را من می آورم و ملزم می کنم که طبق قانون باید از این شرکتها حمایت کنید این یک نقطه جی آری است و حتما ارتباطات بعدی اش یک فلسه و راهبرهایی دارد که این باید در مجموعه شما طراحی شود.
مهندس فرجی مدیر شرکت مشتریان گلدیران در ادامه این مراسم عنوان کرد؛ از سازمان حمایت بابت استمرار این جایزه طی این سال ها تشکر می کنم. ما در طول یک سال با دعوت از سمت سمینارها و کنفرانس های رضایت از مشتری به جهت تقدیر و اهدای گواهینامه بسیار مواجه می شویم اما واقعیت این است که خیلی از این ها ارزیابی درستی پشتشان نیست و تنها به سبب برند بودن شرکتی مثل گلدیران از آن دعوت می کنند و ما هم به طور معمول بر طبق خط مشی که داریم در این دست رویدادها شرکت نمی نماییم. اما ارزیابی سازمان حمایت به سبب کارشناسی و ۳۶۰ درجه بودن برای ما نیز باارزش است و ما دوست داریم از این طریق خودمان را ارزیابی و در این راه رشد نماییم و بدین وسیله زیرساخت های ما برای ارائه خدمات به مصرف کننده ها تقویت می شود و این برای شرکت مشتریان گلدیران به لحاظ معنوی دارای امتیاز است.


دکتر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت؛ خانواده بزرگ صنایع گلدیران همچون مجموعه هایی است که طی سالیان و دهه های مختلف به چرخه تولید خدمت کرده است و اگر بخواهیم سرفصل های کاری این گروه بزرگ را خلاصه کنیم؛ قسمتی از آن تولید و تامین و بخش بعدی شبکه فروش و توزیع و در نهایت بخش خدمات بعد از فروش است. و سرفصل های کاری آخرین بخش یعنی خدمات بعد از فروش شامل بخش های نصب و راه اندازی، تعمیرات، سرویس ها وگارانتی می شود.
خدمات بعد از فروش بسیار کار سختی است و باید رضایت مشتری را به همراه داشته باشد؛ گروه گلدیران از سالهای ۱۳۸۵ تا کنون هرساله موفق به دریافت گواهینامه و تندیس های رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است که محور این ارزیابی ها نیز بحث رضایت مشتریان است و برای کسب رضایت مشتری طبعاً بسیاری از شاخصه ها باید دست به دست هم دهد و خوشبختانه گلدیران در این امر جزو پیشکسوتان است. دریافت این تندیس کار سختی است و اما کار مشکل تر حفظ هرساله آنست و این رسالت سنگینی است؛ ما امید داریم گروه گلدیران بتواند همچنان در این امر سربلند باشد.
در پایان این مراسم و پس اهدای تندیس طلا به شرکت مشتریان گلدیران، این شرکت از نفرات برتر سازمان خود در واحدهای امور مشتریان، تیم عملیاتی (تکنسین ها) تقدیر و تشکر کرد.

1402/03/05
14:20:18
5.0 / 5
358
تگهای خبر: آموزش , ارزیابی , تجارت , تعمیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز