معاون وزیر صمت خبر داد؛

تشکیل گروه ویژه بررسی ایمنی معادن ذغال سنگ در وزارت صمت

تشکیل گروه ویژه بررسی ایمنی معادن ذغال سنگ در وزارت صمت خبرگزاری نفت و گاز: معاون وزیر صمت از تشکیل یک گروه ویژه در وزارت صمت جهت بررسی وضع ایمنی معادن ذغال سنگ کشور خبرداد.



به گزارش خبرگزاری نفت و گاز به نقل از مهر، وجیه اله جعفری معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: یک گروه مستقل ۶ نفره، متشکل از مجموع بازرسان وزارت کار، متخصصان حوزه ذغال سنگ و نمایندگان وزارت صمت مأمور بررسی وضع ایمنی همه معادن ذغال سنگ کشور شده اند تا در کمترین زمان ممکن موارد مربوطه را گزارش کنند.
وی اضافه کرد: در آخر بررسی ها معادنی که ایمنی و شرایط ادامه فعالیت نداشته باشند تعطیل می شوند.
معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: این گروه موظف شده بدون هیچ اغماضی، هرگونه اصلاحی برای افزایش میزان ایمنی در هر معدنی لازم باشد گزارش کند.
جعفری در مصاحبه با صدا و سیما با اشاره به حوادث معادن ذغال سنگ اظهار داشت: این گروه ابتدا ایمنی معادن ذغال سنگ را بررسی نموده و سپس بررسی وضعیت معادن دیگر کشور در دستور کار قرار می گیرد.
وی همین طور از بازگشت اداره کل نظارت و ایمنی بر معادن به وزارت صمت‎ که پیش تر با اداره کل بهره برداری ادغام شده بود آگاهی داد و اضافه کرد: از آنجائیکه راه اندازی مجدد این دفتر از بعد ساختاری به افزایش میزان ایمنی در معادن کشور کمک می نماید. بدین سبب قرار شد این دفتر در بازه زمانی یک ماهه باردیگر احیا شود.

1403/07/25
09:16:11
5.0 / 5
23
تگهای خبر: تجارت , راه اندازی , صنعت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲

خبرگزاری نفت و گاز OilNA
oilna.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خبرگزاری نفت و گاز محفوظ است

خبرگزاری نفت و گاز

اخبار روز حوزه نفت و گاز